ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 掲載誌一覧
  2. 鹿児島大学教育学部研究紀要. 教育科学編
  3. vol.70
  1. 教育学部
  2. 教育学部・紀要論文

An Approach to Multilateral Discussions for University Students Reading Wordsworth’s Poems: A Case Study Aimed at the Diversified Understanding of Individual Values

http://hdl.handle.net/10232/00030502
http://hdl.handle.net/10232/00030502
4ef3364e-540c-41a0-a45f-af07454146a4
名前 / ファイル ライセンス アクション
AN10041362_v70_p83-90.pdf AN10041362_v70_p83-90 (1.0 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2019-04-10
タイトル
タイトル An Approach to Multilateral Discussions for University Students Reading Wordsworth’s Poems: A Case Study Aimed at the Diversified Understanding of Individual Values
タイトル言語 en
著者 丹羽, 佐紀

× 丹羽, 佐紀

WEKO 132963

en NIWA, Saki

ja 丹羽, 佐紀

Search repository
言語
言語 eng
キーワード
主題言語 en
主題Scheme Other
主題 discussion
キーワード
主題言語 en
主題Scheme Other
主題 literature
キーワード
主題言語 en
主題Scheme Other
主題 poem
キーワード
主題言語 en
主題Scheme Other
主題 children
キーワード
主題言語 en
主題Scheme Other
主題 meaning
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
要約
内容記述タイプ Other
内容記述 This paper focuses on the methods of diversifying the topics for discussion in British literature classes at universities so students in various majors are able to participate in cross-genre debates by offering their own perspectives based on their individual experiences. For this paper, I chose several specific themes from Wordsworth’s poems for students majoring in education and suggest that each poem offers a good opportunity for them to contemplate the difficult situations they may confront when they become teachers in the future. Finding answers for some of the themes might prove difficult. However, students do not need to establish a universal solution, because the very situation in which they are compelled to struggle to find the answer will help them realize the profound meaning of life as a human being. Discussion on controversial topics enables them to recognize ideas they might otherwise overlook if they were engaged in only one specific kind of value, and may make it easier for them to accept the extreme diversity of perspective their future students might embody.
内容記述言語 en
収録雑誌名 ja : 鹿児島大学教育学部研究紀要. 教育科学編
en : Bulletin of the Faculty of Education, Kagoshima University. Studies in education

巻 70, p. 83-90, 発行日 2019-03-11
作成日
日付 2019-03-11
日付タイプ Issued
ISSN
収録物識別子タイプ PISSN
ISSN 09136606
NII書誌ID(雑誌)
収録物識別子タイプ NCID
NC ID AN10041362
出版タイプ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
NDC
主題Scheme NDC
主題 377
公開者・出版者
出版者 鹿児島大学
出版者言語 ja
公開者・出版者
出版者 Kagoshima University
出版者言語 en
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-07-25 14:07:29.834472
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3