WEKO3
アイテム
発達障害支援に関する「教員-保護者」間の関係性の記述分析 : シンボリック相互作用論の援用の可能性
http://hdl.handle.net/10232/00030936
http://hdl.handle.net/10232/0003093610b9e7d7-70e5-4018-8ee7-96f9c89a0d08
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2020-04-06 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | 発達障害支援に関する「教員-保護者」間の関係性の記述分析 : シンボリック相互作用論の援用の可能性 | |||||
| タイトル言語 | ja | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | Descriptive analysis of the relationship between "teachers and parents" in support of students with "developmental disabilities" : The possibility of using the symbolic interaction theory | |||||
| タイトル言語 | en | |||||
| 著者 |
伊藤, 慎吾
× 伊藤, 慎吾× 肥後, 祥治 |
|||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | jpn | |||||
| キーワード | ||||||
| 主題言語 | ja | |||||
| 主題Scheme | Other | |||||
| 主題 | 発達障害 | |||||
| キーワード | ||||||
| 主題言語 | ja | |||||
| 主題Scheme | Other | |||||
| 主題 | 連携 | |||||
| キーワード | ||||||
| 主題言語 | ja | |||||
| 主題Scheme | Other | |||||
| 主題 | 考慮の考慮 | |||||
| キーワード | ||||||
| 主題言語 | ja | |||||
| 主題Scheme | Other | |||||
| 主題 | 合意 | |||||
| キーワード | ||||||
| 主題言語 | ja | |||||
| 主題Scheme | Other | |||||
| 主題 | 齟齬 | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
| アクセス権 | ||||||
| アクセス権 | open access | |||||
| アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
| 収録雑誌名 |
ja : 鹿児島大学教育学部教育実践研究紀要 en : Bulletin of the educational research and development, Faculty of Education, Kagoshima University 巻 29, p. 58-67, 発行日 2020 |
|||||
| 作成日 | ||||||
| 日付 | 2020 | |||||
| 日付タイプ | Issued | |||||
| ISSN | ||||||
| 収録物識別子タイプ | EISSN | |||||
| ISSN | 2435113X | |||||
| NII書誌ID(雑誌) | ||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||
| NC ID | AN10374875 | |||||
| 出版タイプ | ||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
| NDC | ||||||
| 主題Scheme | NDC | |||||
| 主題 | 370 | |||||
| 公開者・出版者 | ||||||
| 出版者 | 鹿児島大学 | |||||
| 出版者言語 | ja | |||||
| 公開者・出版者 | ||||||
| 出版者 | Kagoshima University | |||||
| 出版者言語 | en | |||||